...KEPADA SEMUA PELAWAT YANG SUDI...

27 Oktober 2014

Just update penuhkan blog hehe







11 Jun 2014

Sold dah eh



06 Mei 2014

Rase2 nak g jale pinang tp kena kijo plak



03 Mei 2014

MUDA NO5 BON BESAR 1 MEI

Alhamdulillah



13 Januari 2014

Baru nk mai dah(sold)



05 Januari 2014

Culas

Bare wat test bon. 

25 Julai 2013

Pembaka je le



03 Julai 2013

Lama xupdate niii.update saja la yg ni.sold



08 Mei 2013

Nk wat pelapis la hok ni



23 April 2013

Sold





22 April 2013

Sold

Nk masuk remaja dah



08 April 2013

aym sapo gayo sgt nihh..

video

04 April 2013

Ank b xsiap ekor

16 Oktober 2012

Sold dah

26 Ogos 2012

Xde rezeki nk dok perlis...

27 Jun 2012

Induk terkecil dari reban SOLD



25 Jun 2012

SOLD


Offer kepada sesiapa yang cepat

18 April 2012

Ank A johan bon antarabangsa

Aym ni xhebat mane pun tgk gtu mcam aym kawan2 jgk. Cuma yg leh johan aritu pun pasal aym ni lawan meja tu aje yg lebihnya.patut pun dia dpt johan difahamkan dia bergaya habis aritu mengalahkan 120 ekor pesaingnya. Kecik2 dah lepa sayap bro hee. Rezeki aje tu alhamdulillah

01 April 2012

Alhamdulillah bon besar

17 Februari 2012

Anak C

Mashallah...anak c dah mula selam habis dah..lau mcamni le jadi pd jantan alhamdulillah...amin.

15 Februari 2012

Remaja

Salam..nampaknya ni sekor lg ank raja lepa saya yg berjaya dihasilkan baka nya walaupun kita sudah tahu raja lepa dah lama meninggalkan sk.remaja ni adalah adik beradik dgn muda dibwh tu,petern selam dia pun akan sama aje,cuma tubuh nya aje yg lain skit.
Sebenar sk tgh tgu nk tgk mcmne plak
Jadi nya pada cucu raja lepa ni dah pun kuar tp masih kecil lg. Nanti sk up load cucu nya plak

13 Februari 2012

Muda

Serama muda ni sy baru 3 hari masukan induk. Sama2 kita tggu ank nya cam ne